I'm a Beginner Sushi Chef!









 Benim perişan roll'ler :)

My Miserable rolls :)

Bu da çiğ balıklı versiyonu.

This is the raw fish version


Benden daha başarılı olanlar yok değil :)

Other Trainees were better than me :)


Ve beginner seviyede bir sushi aşçısıyım  hahah :)

And I'm a beginner level sushi chef!


Geçtiğimiz hafta sonu programım oldukça yoğundu. IMA'da stil danışmanlığı kursuna başladım. Detaylar için ayrıca bir post yapacağım. Bir diğer etkinlik ise sushi kursuydu.
Daha önceden sushi delisi olduğumdan bahsetmiştim. Hızımı alamadım kursuna da gittim. Ama  o kadar kolay değilmiş. Salatalık kesmek bile bir tarz! Evde belki yaparım  ümidiyle gittim kurstan "sushico'da  hazır roll'leri mideye indiririm daha iyi " kanaatine vardım :)

Last weekend I was so busy with the  courses. I started Personal Stylist course in Istanbul Fashion Academy (IMA). I'll give you detail  about course later on.
Other course was sushi ! As you may remember that I mentioned you how sushi  lover I'm.So I thought that I should take a course. But nothing is easy  like appear! I failed :) My rolls were looking  like a miserable:) I decided to keep eating in restaurants :)

Leave a Reply