Blue Jean



Basit bir blue jean, David Bowie'den Lana Del Rey'e  şarkı olmayı başarmış bir parça. Sizi bilmem ama ben jean'sız bir hayat düşünemiyorum, ne fena...  Üzerimdeki bu jean; vakti zamanında aklı başında, yırtıksız pırtıksızdı. Boru paça şeklinde giyerdim ancak seneler sonra sıkıldım ve yırtmaya başladım. Boru paçası demode oldu diye paçalarını kıvırıp belini daha da aşağıda kullandım. Şuan boyfriend jean edasıyla takılıyoruz. Ben eskiye çok hürmet eden birisi değilim ama dolabımdaki bir kaç stratejik parçayı ( vintage prada bir çanta )    "aman sıkıldım" diyerek etrafa dağıtınca  seneler sonra feci  pişmanlığını yaşadım.  Artık bir şeyleri elden çıkartmadan  önce onlara bir şans daha vermeye karar verdim.

I don't know you guys but I can't think of a life without a blue jean. It's a basic and classic for every wardrobe  doesn't matter which style you have. This jean had no rip and it was straight leg. After many years, I got bored and ripped it, made the waist lower to load a boyfriend jean effect. So I don't need to buy bf jeans, anymore, this worked. My suggestion,  before you get bored or give your old clothes to someoneelse please re re re think about it. Why I'm saying this is, earlier I made a stratejic mistake and I gave my vintage prada bag to someone else because I was bored. I'm soo regretful today SO I learn to reform my stuffs.

Blue Jean: Diesel       Blue Shirt: Zara    Scarf: Mango   Bag: From Kaş    Shoes: Lacoste  Sunnies: RB
Green bracalet: J.Crew       Purple Bracelet: Marc by MJ












Leave a Reply