The Body Shop'dan Önerilerim var!



Geçenlerde The Body Shop'in  summer mist splash kokularının tanıtımı için İstinyepark'daydım. Doğrusunu söylemek gerekirse,  Bath & Body Works açıldığından beri The Body Shop'a pek gitmiyordum. Marka kısa bir süre önce hızlı bir değişim sürecine girdi. Lansman sayesinde yeni ürünler tanıdım, iddialı ürünlerini gördüm ve halihazırda  senelerdir kullandığım ve memnun kaldığım ürünleri de size tanıtmak istedim.


Başlıyoruz...

Body Mist:

Öncelikle body mistleri tamamen bir değişime uğramış, kokuları öncekilere kıyasla  keskin değil okadar , daha soft. Ben bu tür vücut spreylerini iş yerinde çekmecemde bulunduruyorum. Böylece parfümlerim, daha uzun ömürlü oluyor.

Eda Taşpınar'ın  selülitsiz bacak sırlarından biri bu vücut fırçaları. Kan dolaşımını hızlandırarak selülit oluşumunu azaltıyor.

Trendydolap Kullanıyor: Selülitle başa çıkmada kullandığım ürünlerden biri The Body Shop'in eldiven şeklindeki kesesi + extra jel + yosun sabunu + yüzme + bol su= yaz başından beri selülitlerimde gözle görülür bir iyileşme olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.

Marka'nın en başarılı ürünleri arasında parabensiz serum var. Ben henüz serum kullanımına başlamadım.Bu yüzden bir fikrimde yok.
Çay ağacı serisi The Body Shop'in uzun süredir koleksiyonunda olan bir ürün. Ben sivilce kurutucu olarak şuana kdr sadece clinique kullandım.

Bronz serisi

Bu koleksiyondan bir ürün denemedim. Ama yazın vücuda ışıltı veren ürünleri özellikle akşam gezmelerinde kullanmayı seviyorum. Şuan Bath & Body Works'un ışıltılı spreyini kullanıyorum . 


The Body Shop'in kozmetiklerinden sadece allığını kullandım ve renginin çok belirgin olmamasından dolayı çok memnun kalmadım. Fırçalarını hala kullanıyorum ve memnunum, tavsiye ederim.
Bu ürünü çıktığı günden beri sürekli kullanıyorum.Çok çok memnunum! Antiperspirantlardaki en önemli özellik içinde paraben ve alüminyum olmaması. Bu ürün'de bu maddeler yok, özellikle stick olanını tavsiye ederim. Ayrıca iz yapmıyor ve koruyuculuğu tüm gün.
The Body Shop'ın  "body butter" larını duymayan görmeyen kalmamıştır. Kokuları muhteşem ve güzel emiciliği var. Yazın bile çok rahatlıkla kullanıyorum. Normalde vanilya, hindistan cevizi gibi kokular bana ağır gelir ama bu çikolata kokulu vücut kremini yememek için zor duruyorum.

Sizin The Body Shop'da kullandığınız ve memnun kaldığınız ürünleri hangisi?

I was attended  new sprey mist launch of The Body Shop last week and I had a chance to discover new products of the brand and  also wanted to share with you my favorite products  which iare the body butters , antiperspirant, body wash gloves and cosmetics brushs.Hope you enjoy!

Leave a Reply