Mini Feminine


Oversize blazer / Ceket: URBAN OUTFITTERS        Jean: TOPSHOP      Tshirt: MANGO

Platform sneakers / ayakkabilar : ASOS      Bag / Canta: YVES SAINT LAURENT

Siyah beyaz gibi zıt renkleri çok fazla kullanan birisi değilim. Bu kombin spontane bir şekilde oldu biraz.  
Kış sezonun başından beri büyük, salaş formda bir ceket  arıyordum ve sonunda istediğimi Urban Outfitters'ın Amerika sitesinde buldum, çok giydim ama blogda yer verme fırsatım olmadı. Kışın soğukta çekim yapma fikri biraz beni geriyor. Sanırım ben 3 mevsim bloggerıyım. Mini temalı tişörtüm bu kombini feminen yapan tek parça.
Bu aralar parmağından hiç çıkarmadığım şansı ve bereket getirdiğine inandığım  Ayşe Rodoslu'nun tasarımı olan nar yüzüğümü de sizlerle paylaşmak istediğim. Çok güzel değil mi?

I'm not a black & white color  person but this outfit was spontaneous!
At the beginning of winter I was looking for an oversize blazer and found it in Urban Outfitters online USA store. However I couldn't find time to post it in blog due to the bad weather conditions. I think I'm not a winter blogger!
This cute mini  t-shirt  adds a little feminine touch to my masculine look!




Yüzük / Ring: AYSE RODOSLU





























































                                                                 

Leave a Reply