Blogger Gafi




Blogger sıfatını aldıktan sonra hemen hemen hepinizin bir hikayesi vardır diye düşünüyorum bu sıfatla ilgili.Nitekim benimkiler az ama ceviz kabuğunu doldurur cinsten.



Kendime en çok güldüğüm anılarımdan bir tanesi bir gun Taksim Sephora mağazasına gittiğimde başıma geldi. Avare avare mağaza içerisinde gezerken bir yandan el üstünde krem deneme, bilege parfüm sıkma ( sonrasında obsessif hareket sergiliyorum ve saatlerce çevirip çevirip bilek kokluyorum) gibi tipik sephorada yapılması gereken hareketleri bir bir sergiliyorken yanıma çalışanlardan biri gelip  `durun bi dakikaaaa ben sizi taniyorummmmm` deyiverdi.  `allahımm sonunda blogum bilinir hale gelmiş yasasinnnn ` diye düşünürken, nanosaniye içinde  ` aay pardon pardon, benzetmişimm` demesiyle anlık yakaladığım şöhretim elimden sabun gibi kayıvermişti. 

Bir digeri ise en bomba olanıdır: departmanca girdiğimiz bir toplantıda genel müdüre sunum yapılacak ve sunum benim bölümümle başlayacaktı. ` shipping performans` başlığını okuyarak giriş yapacakken `shopping performans` diye giriş yapmam  kısa vadede kahkahalara sebep olmuştu.Tabii bu uzun vadede nelere sebep olur zaman gösterir :)

Hikayesi olan?

Leave a Reply