Mini Baby Shower



Normal kosullarda bekarliga veda gibi yurtdisindan edindigimiz geleneklere karsi  bir tutumda olan birisi olmadim. Begenip sevdigim bir sey ise takilmam orf adetlere. Susleme pusleme olaylarini okadar cok sevmeme ragmen babyshower fikrine bastan beri sicak bakmadim. Yani bana gereksiz geldi diyelim. Bu yuzden oyle bir ise kalkismadim. Fakat ne zamandir gorusmedigim cok samimi bir kac arkadasimi eve davet edince, uzun zamandir uzerinde calistigim her bir parcasini ayri toplatigim soframla agirlamak istedim onlari. Onlarinda Sedef`e ozel yaptirdiklari kurabiyelerle ortam bir anda minik bir baby shower`a donustu. Dogrusu fena da olmadi.







Ortancali cupcakeleri sofra konseptine uygun olarak Five o`clock`da yaptirdim.
Masa Ortulerim Lolipop Ev`den

Kurabiyeler kurabiyecici`e yaptirilmis.





Leave a Reply