Oldies



Fotograf kalitesi pek tatmin edici degil biliyorum ama ne yazikki annemin analog makinayla arasi pek iyi degil. Gecen hafta  3 jenerasyon olarak ( annem, ben ve sedef ) Gural Sapanca`ya kafa dinlemeye gittik. Gural Sapanca`ya daha once spa`sindan yararlanmak icin gitmistim ancak konaklamamistim.
Oteli, yemeklerini ve hizmeti cok begendim. Kesinlikle tavsiye ederim.

Senelerin etegi, senelerin topuklu stilettosu ile bulustu.  Gardirobun derinlikte olan her iki parcayi gun yuzune cikarttim dogrusu fena bi ikili olmadilar.

I know photo quality is not satisfying but my mom doesn't like slr photo cam. Last week 3 generation( my mom, my daughter and me ) went to Sapanca just to relax a bit. Gural Sapanca is a nice Hotel, So I definitely suggest.
This skirt and Sandals are very old. I just picked up them from deepest place in my wardrobe. They became a perfect duo. Didn`t they?



Top / Ust: Topshop  Etek / Skirt: Park Bravo  Sandals: Manola Blahnik  Portfoy / Clutch : Bcbg













Leave a Reply