La Senza Shopping Night



Size bir tavsiye; eğer ki indirimleri, etkinlikleri, marka promosyonlarını öğrenmek ve takip etmek istiyorsanız beni facebook ve twitter'dan takip edebilirsiniz. Çünkü bu tür bilgileri blogtan yayınlamak bana pek pratik gelmediği için bu sosyal ağlardan paylaşıyorum. Örneğin La Senza etkinliği sadece blogger'lara özel değildi. 
Neyse marka promosyonlarını , özel indirim gecelerini ve bilumum alışveriş odaklı  kandırmasyon senaryoları seviyorum. La Senza güzel bir gece organize etmişti.Çarkı çevirdim hediyemi kaptım ve evimin yolunu tuttum. 

Bu aralar uzun boğazlı sneakerslar çok revaçta, bu ayağımdaki dunk'ları senelerdir severek giyiyorum çok rahat! Eskidikçe retro bir hal alıyor:)

La Senza organized a shopping night last week called "naughty nights". It was joyful night and gainful  too:)  I won a tiny gift from gift board! I always love this kinda shopping nights!
High top sneakers are so popular these days and my nike dunks are not new brand. I've been wearing them for years. It's getting retro, I love it!








"Biz iki blogger çekilsek siz de bizi çekseniz???" dedik bozuldular:)

                                           Gelinyolu blogunun yazarı sevgili arkadaşım  Handeyle çocukları alt edip fotoğrafımızı çektirmeyi başardık :)




Leave a Reply