Kış için Bakım Önerileri!








1.Mac Glamour Daze koleksiyonundan fırça seti almanın tam zamanı! Yılda 1 kez gelen bu küçük fırça seti koleksiyonunu kaçırmayın derim!

2.Eğerki hala bordo bir ruj almadıysanız, kendinize büyük haksızlık ediyorsunuz demektir. Bu renk, kırmızı kadar zor değildir, daha asil bir renk. İnce dudaklılar dudak kalemi yardımıyla dudaklarınızın sınırlarını genişletin! Özellikle mat olanları tercih ederseniz daha elegant bir görünüm kazanırsınız. Bordo herkese yakışır sadece tonu önemli olandır. Teni daha sarıya kaçanlar daha sıcak renklere yönelmeli, beyaz tenler ise daha soğuk renklerini seçebilir.


İşte demek istediğime örnek. Jennifer'ın dudağındaki renk daha sıcak bir ton içersinde turunculuk var. Ama diğer fotoğraf bariz mavi ve soğuk bir renk.

Koyu renk ruj sürmeyi bilmeyen bu videoyu izleyin!

Chanel ve Dior'un renk skalası oldukça geniş, öneririm.

3. Kışın, genellikle koyu renkler tercih edilir kıyafette.  Bembeyaz suratlar ilk bakışta dikkat çeken yer olur. Yazın öyle mi?  Çiçekli elbise giy kimse suratına bakmasın durumu vardı. Neyse, yüz derken ilk olarak bütüne odaklanmak gerekir yani o da cildimiz. Fondöten kullananlar veya arayışta olanlar için son derece doğal duran ve ince yapıya sahip Dior Nude öneririm. (blogumu açtığımdan beri öneriyorum yazmaktan yoruldum biriniz de aldım için rahat etsin trendydolap desin artık ) Uzun yıldır kullanıyorum çok memnunum. Şimdi minerallisi de çıkmış.
Fondöten de yine ruj seçimindeki aynı mantıkla hareket ederseniz, doğru rengi alırsınız.Ve yüzünüzde maske gibi durmaz.

4. Lancome, Dior ve Loreal  şuana kadar en beğendiğim maskara üreticileri oldular. Bu sene Clinique'in bu ürünü kullandım. Tek tek ayırmada çok başarılı! Hem diğerlerine göre daha uygun.

5. Kışın nemlendiricinizi ihmal etmeniz kendinize yapağınız kötüler başında geliyor. Eğer ki siz de benim gibi unutkan tenekeyseniz arabanızda veya iş yerinde masanızda 2. bir nemlendirici bulundurun.
Kiehl's ın tüm ürünleri gibi nemlendiricide favorim.
Koruma faktör olmazsa olmaz.
Kielh's da eşantiyon istemeyi unutmayın!

6. Dudaklara en trendy renkleri sürseniz de o dudaklar pul pul ise kimse konuşurken size bakmak istemeyecektir. Temel bakım öncellikli şart. Blistex hem minik yer kaplamıyor hem de anında nemlendiriyor öneririm.

7. Kerastase'ın yeni ürünü uzun saçlar için yıpranmayı önleyici kremi. Yeni ürün oldu mu sarı saçlar için sadece deseler bile alasım geliyor arızalık var bu konuda. Neyse itiraf ediyorum bu ürünü öncellikle ambalajına bayıldığım için araştırdım. "Ahh kozmetik dolabıma ne yakışırrr rengi de pembeee" dediğimde neyse ki mantıgım devreye girdi de içeriğini araştırma gereği duydum.
2 aydır kullanıyorum. Saçlarımın ucunda o  çatallardan yok. Ama saçlarımı biraz yağlandırıyor kullandığım zamanlarda. Gerçi şu aralar saç derimin ph'ı değişmiş durumda.
Bu arada Ebay'den daha uygun fiyata getirebilirsiniz ben kuaförden 80tl civarında almıştım.

Şimdi sıra sizde anlatın bakalım güzellik sırlarınızı  :) Herkes eteğindeki taşı döksün.

Yurtdışında ürün getirme olayına açıklık getirmek istiyorum. Bu konuyla ilgili Gümrük ve Tic Bakanlığının call center'ını arayarak böyle bir yasağın yürürlükte olup olmadığını sormuştum ve bana cvp olarak "böyle bir yasağında söz konusu olmadığını söylemişlerdi" Ancak son zamanlarda aldığım duyumlar sebebiyle tekrar arama gereği duydum ve bu sefer " yasak" olduğunu söylediler. Böylesine bir bilgi noksanlığının olduğu Bakanlık call centerına benim hiç mi hiç güvenim yoktur. Sizlerde yurtdışından sipariş vermeden önce 2 kez düşünün derim :(

Leave a Reply