Skegging



Skull Sweater / Kuru kafalı kazak: Zadig  & Voltaire      Bag, Skegging, boots / Çanta, Skegging, botlar: All Saints




Turist modundaki bir moda bloggerı, valizine hem rahat bir kombin atıp hem de çekim yapıyorsa ondan mutlusu yoktur. Girona'nın arka sokakları muhteşem bir arka fon yaptılar bu simsiyah kombinime.

Zadig & Voltaire Nişantaşı'nda ilk mağazasını açtığı zaman çekim yapıp sizlerle bu postumda paylaşmıştım.  Şimdi Bağdat caddesine 2. mağazasını açıyor. Anadolu yakasında yaşayan ve Zadig sever birisi olarak  pek sevindim bu habere... Zadig'in çizgisi benim gibi abartı şıklıktan hoşlanmayanlar için birebir lakin biraz gereksiz pahalı.
Gelelim skegging'e yani üzerimdeki tayt eteğe. Anlamı basit, skirt +  legging= Skegging. Hayır hayır bunu ben uydurmadım literatürde böyle. Harvey Nichols'ın içerisindeki minyatür All Saints mağazası içerisinde görür görmez aşık olmuştum bu parçaya.Farklı parçalara dolabımda herzmn yerim var.

Colorful houses of Girona created a great backround behind my all in black outfit. I already mentioned you about Zadig & Voltaire before in here. Zadig has a grunge style and people who love effortless looks like me will like Zadig too however it's a bit pricy.






Bana saç dökülmesi için önereceğiniz bir ürün var mı???

FOLLOW ME ON FACEBOOK - TWITTER - INSTAGRAM

Leave a Reply