Anne Olma Yolunda




Instagram'dan takip edenler biliyor ama henüz öğrenmeyenlere verelim bakalım sürpriz haberi. Evet fotoğraftaki 4 aylık hamile benim. Kız annesi olacağım inşallah...

Hamillelik düşüncesi bir çok kadın gibi beni de düşündüren bir mevzuydu. Bir yandan 30 yaşına geldiğimden genç anne olma adina bu sureci cok uzatmamak gerektigini biliyordum.Obur  yandan da rahat, özgürlüğe alışmış birisi olmanın verdiği bir boşvermişlik ve bencillik sarmıştı. Rehavet çöktükçe çöküyordu. Eşime "boşver çocuksuz bir çift olarak yaşayalım" fikrini ileri sürdüğümü bile söyleyebilirim. Nitekim eşim benim gibi kararsız değildi, netti.

Çocuk sahibi olmadan yaşamanın rahatlığını cocuk sahibi olanlara gore daha rahat ve gamsizdir şüphesiz ama belirli bir yaştan sonra kendimi suçlamayacağımı da garanti edemiyordum. 30 yaşında aldığım bir karardan 50 yaşında pişman olabilirdim. Belki 20 sene bile gecmezdi bu pismanlik icin.

Öyle ya da böyle karamsar hallerimden sıyrılıp anne olma fikrine sıcak bakmaya ön yargılardan kurtulmaya  ve tembellige siginmamaya karar verdim. Kova burcu bir insanın en önemli özelliği özgürlüğüne olan düşkünlüğü. Bu özelliğimden elimden geldiğince ödün vermeden veya denge kurarak diyelim şimdi anneler hemen sıralar "ne özgürlüğü " falan diye :) ahkam kesmeyelim . Orta yolu bulma diyelim, yani bu fikirdeyim ama pratik hayatta nekadar idealist olunur zaman gösterecek.

Belirtmekte fayda var blogu anne bloguna dönüştürmeye  hic niyetim yok, herkesin paylaşımına ve önerilerine  saygi duyuyorum hatta severek takip ettiğim anne blogları var. Deneyimlerini kulağıma küpe şeklinde okurum ancak herkesin anneliği parmak izi kadar farklı olduğu düşüncesindeyim. Hamilelik süresince bu sürecin bir kadının hayatına, tarzına ve dolabına nasıl etki ettiğinden paylaşacağım zaman zaman ama sizleri özellikle evlilikle ve hamilelikle işi olmayanları boğmaya niyetim yok.

Hamilelik gündemde olmayınca kesinlikle dikkat çekmeyen bir mevzu ama hamile kaldıktan sonra konuyla ilgili ne varsa görmek ve okumak istiyorsunuz. Arşivimde böyle bir bölüm bulunsun bakalım.

Yes, correct, pregnant woman in the picture is me! I know it's a bit surprise for you but I'm 4 months pregnant to baby girl and having a very interesting feelings that I'd never experienced before.

I am always thinking positive and negative sides. The biggest challenge for me is  compromising from the freedom. I don't know how I can create the balance but there is one thing that I know is I should find a way!

During my pregnancy, I'll share my maternity style in the blog because you can imagine how painful it's when you lost your shape. Some tips and beauty advises and that'll be all because I don't want to change this blog to a mommy blog.

Hope you enjoy during my journey.

Leave a Reply