Ethnic Blues


Dress / Elbise:H & M     Shawl /Şal: Yargıcı  Sandals: Mango Sunnies: American Apparel   Necklace: Monreve


Bu fotoğraf için mazide kaldı diyebiliriz çünkü şuan daha büyük bir göbeğim var. Doğum tarihi Kasım sonu Aralık başı gibi görünüyor ben de  ufaktan bebek alışverişine başladım.İlk gün kendimi kaybediyordum sandım o el kadar bebek elbiseleri arasında.  Odasıydı, tulumuydu, derken kendimi tamamen unuttum.. Arada mağaza gezip alıcı gözüyle bakar halde buluyorum kendimi. Oysaki kilolar aldı başını gidiyor, gün geçtikçe kıyafet alanım daralıyor.

Sezonun başından beri şal desenine takmış durumdayım. Özellikle mavi ve lacivert tonlarına. Bu ilgi sadece giyimle kısıtlı değil aynı zamanda hayalini kurduğum sofra için tek tek konseptine uygun ürünler toplamaya başladım. Koleksiyon tamamlanınca sizlerle paylaşırım.İnsan üstüne başına bir şey alamayınca eve sarıyor. Harcamayınca rahatsız olanlardanım.

Öte yandan oryantalist ve etnik figürlere karşı da ilgi duyar haldeyim bugünlerde, oysa ki modern dışı görüntüler ben de kasvet yaratır.Aslında bu etnik ezgileri de yine modern sunumla birleştirmek var aklıma. Mood board'umu aşağıda oluşturdum.

Sizin gündeminizde ne var buaralar?

This photo was taken earlier,  I have a bigger bump right now.Due date seems at the end of nov and I've  started  baby shopping. At the first date I guessed that I lost myself in tiny little baby girl dresses. I'm really totally in the background these days.  Really forgot  to myself. But  it's my promise to myself that after the pregnancy I'll spoil myself in spas, beauty salon etc...

These days I have an obsessive with parsley patterns and ethnic styles especially in blue colors. Not only for fashion also for home decoration. I always describe myself as a modernist person so having an ethnic obsessive is a little bit surprise for this personality. However  I'm planning to combine these two trends. Otherwise it looks so boring. Here is my mood board. 

What's your obsession these days?




Uzun vadede bir Marakeş planım var.
Khamsa figürü



Photos are taken from Pinterest.

Leave a Reply