TrendyHome- West Coast Breeze



Son zamanlarda ilgi odagimda olan ic dekorasyon izlenimlerimi `Trendyhome` basligi altinda sizlerle paylasmaya karar verdim.
Ben, tatil icin yasayan, tatil planlarindan enerji alan ve gezdigim yerlerin anisini beraberinde tasiyan birisiyim. Evimin bir kosesinde bu seyahatlarimdan obje veya gorsel parcalarin olmasi beni hayata karsi motive eder.
Ustunden zaman gecmesine ragmen Bati Amerika seyahetimin her bir karesi zihnimde. Gectigimiz gunlerde Bath and Body Works`un West Coast temali sivi el sabunlari gorunce aklimda Kaliforya`da cektigim gun batimi fotograflari geldi. Pembe yesil sise gercekten Venice Plaji`ndaki gunbatimi renkleriyle birebir. Aslinda siradan bir temizlik urunu gibi gorunseler de, her elimi yikadigimda beni o keyifli tatilimize goturmeyi iyi basariyorlar.
Deny`nin take me there nevresim takimi ise wish list parcalarimdan bir tanesi.
Sizi Best Coast`un cok sevdigim parcasini dinletmek istiyorum...







Leave a Reply