Elveda Dogum Kilolari



Dogumdan sonra nasil kilo verdigimle ilgili cok soru aldim. Bu postda bu konuya deginmek istedim.



Hamile kalmadan once 53-55 kilo arasinda gidip gelen birisiydim. Hamileligim esnasinda 21 kilo aldim. Hic bu kadar kilo alacagimi tahmin etmiyordum ama hic istahimin da bu kadar artacagini tahmin etmiyordum. Gece yarilari cici bebeleri avucla yedigimi hatirliyorum.  
Neyse dogum sonrasi ilk tartildigimda bebegin kilosu kadar kilo verdigimi gorunce dusup bayilacaktim. (Burada sezaryen dogum yaptim.) 
Lohusalik zamani kendime hedef koydum. 6 ay sonra yaz tatine gittigimde hamilelik oncesi kiloma kavusacaktim. Nitekim kavustum da!
Ayda 2 kilo kuralim vardi. Onu da ilk 15 gun 1 kilo diger 15 1 kilo olarak boldum. hedeflerim tuttu. Nasil mi?

Emzirmek en iyi kilo verme yontemi! Hareketli bir bebeginiz varsa hic endiselenmeyin kilo veremeyecegim diye. Diyet uygulamadim,ogun atlamadim. duzenli ve saglikli beslenmeye ozen gosterdim. Sadece abur cubur ve tatliya karsi dikkatli oldum. (yemedim demiyorum )
Emzirmek icin tatli ye onu ye bunu ye laflarina kanmayin bol su icin! Hareketten kacmayin. Puset indirin kaldirin, yuruyus yapin. Kilolu vucudunuza gore kiyafet almayin. Size ait olmayan kilolari benimsemeyin. Ve istekli olun!
Ha bir de dunyalari yiyip ben yemiyorum ki demeyin! Gercekci olun.

sevgiler

Elbise / Dress: Cotton on   Birks / Sandalet : Stradivarius  Bag/ Canta: Ysl 
Sunnies: American Apparel




Leave a Reply