New In



Bu yaz dolabimdaki eksik parcalari tamamlamaya odaklandim. Ise ilk olarak dolabimi analiz etmeyle basladim. Ne var ne yok dokuldu ortaya. Demode halde olup vermeye kiyamadiklarimi yer isgal etmesin diye kaldirdim en derinlere.  Bir turlu degerlendiremedigim, giyemedigim parcalari tek tek belirledim ve onlari tamamlayacak parcalari model, renk olarak belirleyerek eksik listesine yazdim. Cok sevdigim ama cok giydigim nitekim sikildigim kiyafetler sizi de bu yaz gormemeyim diyerek  gozden uzak yerlere kaldirdim.
Evet dolabi bosaltigimiza gore baslasin alisveris! 
Su yaz alisverislerimden en severek aldiklarimi paylasmak istedim sizinle.
Tum urunler Maje`dan.

This summer I focus on to complete my wardrobe. First, I started with analyzing and than I separated items as; old fashioned, being bored. Accordingly I defined a wish list.
Here is the purchase items that I loved  too much.
All pieces are Maje







Leave a Reply