Turkey, Kas InstaPost




Bayram tatilini degerlendirmeli mi yoksa bombos olan Istanbul`un keyfini mi cikarmali diye cok dusunduk.Tatil yerleri cok kalabalik olsa da Istanbul`un o yapis yapis havasindan kacmaya deger dedik, topladik valizleri dustuk Kas`in yollarina.

Bir kez daha anladim ki Kas benim sevgilim. Her ne kadar bebekle tatil yapmaya elverisli bir dogasi olmasa da. Seneler seneler once ilk gidisimden beri ask yasarim orasiyla. 

Bu tatilin bayrami degerlendirmenin yani sira bizim icin ozel bir durumu var ki o da Muratla birlikteligimiz 10. yil olmasi.  ( Masallah demeyi unutmayin :p)  Mutlu birlikteligin en onemli noktasi ilkleri yasadiginiz senenin hasarsiz / az hasarli gecmesi diyebilirim. Bu ilkler: evlenilen ilk sene, bebek sahibi oldugunuz ilk sene gibi. Ozellikle bebekle olan seneye aman dikkat :)

Neyse efendim, ben bu 10. yil kutlamasini ayni zamanda bir gezi blogger`i olarak Portofino kiyilarinin lacivert sularina bakarak, beyaz soguk sarabimi yudumlarken hayal ediyordum. Nitekim hayal olarak kaldi. Bebegi birakip gitme cesaretini toplayamadik. Bebekle Portofino, Cinque Terre yokuslarini goze alamadik. Sonuc Kas`da Bahce Balik`da soguk beyaz sarabimi Sedef`in biberonu ve Murat`in rakisina tokusturarak kutladim. 

Last week we went to Kas Peninsula in Antalya for eid holiday. This place is my favorite to spend summer holiday. However it`s not a good option for family holidays  with babies area is on the hill and everywhere ramps.
This holiday has a specialty for us. We celebrated our 10th anniversary with my love.













Leave a Reply