Borrowed




Kimileri esyalarini gozden cikartmayi bir turlu goze alamaz. Hic giyilmeyenler katlanarak yer isgal eder. Bazilari ise elden cikarma yanlisidir. Dolabimda giyilmeyen parcalarin bosu bosuna yer isgal etmesinden nefret ediyorum. En fazla 2 sezonluk bir omur biciyorum eger ki o 2 sezon hic giyilmiyorsa artik verilebilir kategorisine giriyor benim icin. Bu temizligi sik yapanlardanim ama bazen niye onu yermisim ki diye yakindigim parcalar oluyor. Mesela vintage bir Prada cantayi vermem gibi. Bu cumleyi yazarken bile zorladim dusunun o derece.

Neyse bu verme olaylarinin uzerine bir de hamilelikten dolayi alisverissiz gecen bir seneyi hesap edersek gozunuzde canlanacaktir ki benim dolap pek acinacak halde. Evde iki yetiskin oldugumuzu hesaba katarak gozumu Murat`in gomleklerine diktim. Bu hakim yaka gomlek oradan transfer. 

I`m kinda person who makes wardrobe detox frequently.  If something is not wearing for 2 seasons it means that it must not occupy a place anymore. So gave them to someone else. But of course I had a big disappointments. For example my biggest regret is I gave my vintage Prada bag to someone else.   ( even hard to write this )

If you consider my pregnancy period plus above case, you can imagine how poor my wardrobe is right now.
But remember, husband wardrobe is always a good option. So this shirt is an investment from his closet:)



Gomlek / Shirt: Massimo Dutti   Tie: Zara   Short/ Sort: Marni for H&M  Sunnies: American Apparel
Bag: Ysl   Sneakers/ Ayakkabilar: Micheal Kors

Leave a Reply